Sayfalar

20 Aralık 2011 Salı

MİMLENDİM

Sevgili  Tülinin bloğunda mimlendiğini okumuş ve insanın Ohakkında çevresinin bilmediği 6 şey yazmanın zorluğunu düşünmüştüm.O da beni mimledi gerçi beni blog dünyasından çok fazla tanıyan yoktur ama yakın arkadaşlarımında bilmediği neler olabilir derken
ilk aklıma gelen Türk kahvesi (yanında lokumuyla) oldu.Tam bir tiryakiyimdir ben.
sonra iyi kahve falı da bakarım laf aramızda.
Yürüyen merdivene binmekten korkuyorum.Güleceksiniz şimdi ama özellikle inmek kabus gibi benim için.
Texas,Tommix gibi çizgi romanları okumayı çok severdim çocukken bulsam hala okurum.
Astroloji ile ilgiliyim.
Verdiğim sözler çok önemlidir benim için randevuma 10 dakika önce giderim.
Kinciyimdir asla unutmam yanlışları.Çok kötü bir huy bu bağışlamanın verdiği ferahlığı bilmeme rağmen yenemedim bu huyumu.

1 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar,2012 yılının hepimize sağlık,mutluluk,başarı ve huzur getirmesini dilerim.