Sayfalar

28 Ekim 2010 Perşembe

KİTREYE DEVAM



Sevgili arkadaşlarım yamuk yumuk gözüken parmaklara bakmayın onları son düzeltmeler yapılmadan çektim.Parmakları da yüzüde sıkı sıkı ve düzgün sarmamız gerekecek.Üstteki resim kadın bebek yapanlar için vucut kalıbı.Küçük parça kalça için kullanılıyormuş bunlara  tel geçecek son resim yüzün boyanmış hali .Sınıfta tecrubeli bir kitreci hanım var.Ondan çektim .Benim yüzüm henüz boyanmadı ama öğretmenim dudaklarını ,yüz çizgilerini beyendi.Haftaya çarşambaya kadar bir tane daha hazırlayacağım onun resimlerini de boyanmamış olarak paylaşırım sizlerle.

9 yorum:

figen abla dedi ki...

parmaklarda ince tel mi var?parmaklara sardığımız kağıt havlu mu?pamuk mu?
tele ilk önce kağıt havlu-sonra kuru pamuk-en son kitreli pamuk mu doluyoruz?
tele sardıktan sonra iplikle de bağlayıp sıkıştırcaz mı?
hocam baka baka deniyorum..sonra bana not ver e mi gülüm?
ah esenim..iyi ki varsın be can...ben bunun kursunu yıllarca aramıştım da bulamamıştım...
Allahın dağ başısında yaşıyorum ve hazine bulmuşçasına sevindim yemin ederim...

ruşyena dedi ki...

ne güzel şeyler yapıyorsunuz... ben de orada olsaydım keşke. :(

ama buradaki bilgiler de çok yararlı oluyor... çok teşekkürler..

esensdollsandpuppets dedi ki...

evet Figencim telefon tellerinin içinden ince teller çıkarya 8 cm kesiyoruz.İlk ders 10 cm demişti öğretmen sonra vazgeçiyoruz.Parmaklara sadece ince ve sıkı sıkı pamuk sarıyoruz.tele sardıktan sonra 2 parmak ucunu kitreyle ıslatıyoruz tele sarılmış pamuğun üstünden geçiyoruz ıslanıyor yapışkana gerek yok Figencim.Ah Figencim sen çok başarılı olup bana bile öğretirsin bence.Çok mutlu oldum bak ne diyeceğim ayın 15inden sonra gelicem san uğrarım kitre bulamadıysan getiririm ayrıca keçede buluşur kahve içeriz olurmu? O zaman birlikte de deneriz.Sevgiler

esensdollsandpuppets dedi ki...

Faydalı olabiliyorsam ne mutlu Ruşen hanım keşke gelebilseydiniz buraya çok sevinirdim ama uzaktan da olsa gönüller bir değilmi.Sevgiler

figen abla dedi ki...

esencim başımın üstünde yerin var..aman sakın ha beni görmeden gitme..bloğumdan da haber bırakabilirsin.
seni tanımak için ölüyom ben ölüyom...
yaşasın marifetli hanımlar..yaşasın üretebilmek..ne mutlu her gün yeni birşey öğrenebilene..
bana bir harf öğretenin kırk yıl ölesi olurum...
offf görüyor musunuz öğrenme aşkım bana ne özlü sözler söylettiriyor kıslar :)))))

esensdollsandpuppets dedi ki...

Canım Figencim,söz bu kez geldiğimde mutlaka görüşeceğiz.Aman Allah uzun ömür versin .Bende senden çok şey öğreniyorum sevgili arkadaşım ve senin kitre bebeği de çok güzel ortaya çıkaracağına inanıyorum.Kitreyi bulabildinmi?

figen abla dedi ki...

esencim ben gidip gelip merakla bakıyorum..
kafasını yaptım kaldım...ee şimdi naapıcaz? :))))
kitre buldum bitanem...
dikkatle izliyor ve sen ne diyorsan yapıyorum...
aman neolur kursu bırakma...bu kafa böyle elimde kaldı benim :)

esensdollsandpuppets dedi ki...

Figencim bu hafta öğretmenimiz gelmedi gözüne ağaç dalı batmış .Önümüzdeki çarşamba devam edeceğiz.Kitre bulmana sevindim.Ben ne öğrendiysem paylaşacağım seninle .Şimdi kumaşa vucut kalıbı çıkartıp elektrik teliyle bede ve kafayı birleştiriceğiz.Bu arada el de hazırla.Hani şu telefon tellerinin içinde ki ince telleri pamukla sıkı sıkı sarıp son şakline birz kitre sürüp parmakları birleştireceğiz.Sevgiler.

figen abla dedi ki...

esencim tamam...seni takip ediyorum dikkatle...
sevimli şey...çok cansın çok :))))